Let op: bestellingen die tot en met 9 december geplaatst zijn, kunnen dit jaar nog uitgeleverd worden. Bestellingen na 9 december worden volgend jaar uitgeleverd.  

Klachtenprocedure

Pearson streeft naar een uitstekende dienstverlening. Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan horen wij dat graag van u!

Een gesprek met een medewerker van Pearson leidt meestal tot een goede oplossing. Mocht dat niet het geval zijn dan horen wij dat graag van u middels onze klachtenprocedure. Deze procedure bevat informatie over de manier waarop u uw klacht kunt indienen en binnen welke termijn u een reactie mag verwachten.

Met deze procedure willen wij benadrukken dat wij veel waarde hechten aan een goede relatie met u als klant. Een klacht nemen wij altijd serieus en zien wij als kans om onze dienstverlening te verbeteren.

Informatie bij een klacht
U kunt uw klacht per mail indienen. Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen, vragen wij van u de volgende zaken in uw schrijven op te nemen:

• bedrijfsnaam, adres en woonplaats
• debiteurnummer van Pearson
• Indien de klacht over een bestelling gaat, het ordernummer vermelden
• heldere beschrijving van uw klacht
• eventuele voorgaande correspondentie en naam van degene waarmee u contact heeft gehad bij Pearson

Hoe meer relevante informatie u verstrekt, hoe beter wij in staat zijn uw klacht te behandelen.

Klacht indienen 
Ga naar onze contactpagina en vul hier uw gegevens in. Bij het invulveld “onderwerp” kunt u de keuze klacht aanklikken.

Het is ook mogelijk een mail te sturen naar onze afdeling Customer Service via ons contactformulier. Vul bij het onderwerp in dat het gaat om een klacht.

Retour procedure
Indien de klacht een in gebreke geleverd product betreft dient u de retourprocedure te volgen. Deze informatie vindt u hier.

Behandeling van uw klacht
Binnen 3 werkdagen ontvangt u een bevestiging dat uw klacht in behandeling is genomen, bij wie deze in behandeling is en de periode waarbinnen u een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Degene die uw klacht behandelt kan u tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. U kunt erop rekenen dat uw klacht objectief wordt beoordeeld en zo veel mogelijk naar uw tevredenheid wordt afgehandeld.

Liever een Pearson medewerker telefonisch spreken?
Ook dat is mogelijk. Onze afdeling Customer Service staat u graag te woord. Wij zijn bereikbaar van 9:00 t/m 17:00 op Tel: 020- 581 5500

Altijd als eerste op de hoogte?

Wil jij altijd als eerste op de hoogte zijn van nieuwe whitepapers, webinars, tests, trainingen en aanbiedingen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

top