The store will not work correctly when cookies are disabled.
Vanwege de drukte bij onze klantenservice duurt het verwerken en uitleveren van uw bestelling langer dan u van ons gewend bent. We waarderen uw geduld en begrip tijdens deze periode.
De Sensory Profile 2 NL (SP-2-NL) meet via vragenlijsten hoe goed kinderen sensorische informatie kunnen verwerken in alledaagse situaties. De referentiekaders van de vragenlijst zijn theorieën rond sensorische informatieverwerking en de neurowetenschappen. Nieuw toegevoegd in de SP-2-NL is de vragenlijst in te vullen door leerkrachten, om een beeld te krijgen van sensorische infomatieverwerking in een klassensituatie.
Barbara A. Wilson, Eve Greenfield, Linda Clare, Alan Baddeley, Janet Cockburn, Peter Watson, Robyn Tate, Sara Sopena, Rory Nannery en John R. Crawford. Nederlandstalige bewerking: Roy P.C. Kessels, Dirk Bertens en Yvonne C.M. Rensen
De RBMT-3-NL brengt via praktische taken de ernst en het verloop van geheugenproblemen in kaart bij patiënten met ernstige neurologische stoornissen, en vertaalt deze informatie concreet naar wat iemand wel en niet kan in het dagelijksleven.
Meet receptieve woordenschat en expressieve woordenschat en woordvinding bij kinderen en jongeren van 2;0 - 18;11 jaar. .m2s3aje .mgz-block-heading-line:before{height:1px;background-color:#cecece;}
De UCL-R is de herziene editie en meet copinggedrag, oftewel de manier waarop iemand omgaat met problemen of stressvolle gebeurtenissen. De UCL is in te zetten bij personen van 14 t/m 68 jaar.
.g211cj7 .mgz-block-heading-line:before{height:1px;background-color:#cecece;}Bekijk deze video voor een korte, heldere beschrijving van het gebruik van de MMPI™-3 op Q-global.
The Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency™, Third Edition (BOT™-3) is een individueel af te nemen test die een breed scala aan fijne en grove motorische vaardigheden in kaart brengt voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen van 4:0 tot en met 25:11 jaar.LET OP: Dit betreft een buy-in product, alle testmaterialen zijn in het Engels.
De BYI-2-NL bestaat uit vijf zelfrapportagevragenlijsten die afzonderlijk van elkaar of gecombineerd kunnen worden ingezet om de beleving van een kind of adolescent op de gebieden depressie, angst, boosheid, verstorend gedrag en zelfbeeld in kaart te brengen. De vragenlijsten zijn bedoeld als screeningsinstrument voor jongeren in de leeftijd van 7 tot 18 jaar.
De TEA-Ch is een testbatterij voor kinderen tussen de 6 en de 16 jaar om aandachtsproblemen en aandachtsstoornissen in kaart te brengen. De TEA-Ch kan een goede aanvulling zijn op, of vervanger zijn van, bestaande aandachtstests zoals de Bourdon-Vos en de STROOP.
Met behulp van de Metaphonbox kunnen fonologische stoornissen bij kinderen worden geanalyseerd en behandeld. Het programma bevat een screening, een verdiepend onderzoek, therapiemateriaal en een evaluatietoets. De Metaphonbox is een bewerking en uitbreiding van de Engelse Metaphon Resource Pack.