The store will not work correctly when cookies are disabled.
Let op: bestellingen die tot en met 9 december geplaatst zijn, kunnen dit jaar nog uitgeleverd worden. Bestellingen na 9 december worden volgend jaar uitgeleverd.
Hoe kun je ouders betrekken bij je behandeling? Welke therapeutische vaardigheden kun je inzetten om ouders actief te laten deelnemen tijdens een behandeling? Op welke manier kan ouderparticipatie bijdragen aan het vergroten van het logopedisch behandeleffect? Welke modellen zijn er om gedragsverandering te bevorderen? Hoe kun je motiverende gespreksvoering inzetten om tot gezamenlijke besluitvorming te komen?
Vanuit een theoretisch kader wordt er gewerkt naar een praktisch toepassingsniveau. Hierbij wordt tijdens het middaggedeelte gebruik gemaakt van beeldmateriaal en rollenspellen. Ook is er aandacht voor eigen inbreng van casuïstiek.
Inhoud Hoe kun je ouders betrekken bij je behandeling? Welke therapeutische vaardigheden kun je inzetten om ouders actief te laten deelnemen tijdens een behandeling? Op welke manier kan ouderparticipatie bijdragen aan het vergroten van het logopedisch behandeleffect? Welke modellen zijn er om gedragsverandering te bevorderen? Hoe kun je motiverende gespreksvoering inzetten om tot gezamenlijke besluitvorming te komen?
Vanuit een theoretisch kader wordt er gewerkt naar een praktisch toepassingsniveau. Hierbij wordt tijdens het middaggedeelte gebruik gemaakt van beeldmateriaal en rollenspellen. Ook is er aandacht voor eigen inbreng van casuïstiek.
Trainingstijden: Locatie: 10.00 uur tot 17.00 uur (incl. koffie/thee en goed verzorgde lunch) Online: 09.30 uur tot 16.30 uur
Trainer Ilona Silderhuis
Onze trainingen voldoen altijd aan:
Exclusieve kennis over de meetinstrumenten
De laatste wetenschappelijke ontwikkelingen
Direct toepasbaar in de praktijk
Inspirerende trainers die expert zijn in hun vakgebied
Sprekende praktijkcasussen
Ilona Silderhuis
Ilona Silderhuis is in 2002 afgestudeerd aan Hogeschool Windesheim als logopedist. Direct daarna is zij gestart met haar eigen praktijk. Haar eigen praktijk heeft zich verder ontwikkeld en tegenwoordig heeft zij een team van logopedisten en meerdere locaties verspreid over Nederland. In de loop van de jaren heeft zij vele cursussen en nascholing gevolgd, dit heeft geresulteerd in verschillende specialisaties gericht op de logopedie, maar ook op het gebied van coaching en psychologie. Tevens heeft zij als docent en ontwikkelaar een lange staat van dienst. Vanaf 2002 is zij betrokken geweest bij Hogeschool Windesheim/ Windesheim Flevoland en later als zelfstandig docent en ontwikkelaar ook bij verschillende (post-)HBO opleiders.